Favorit – osiguranje dece

Sigurnost je ono što najviše želimo za svoje dete. Zato je dobro kada znamo da već danas možemo preduzeti nešto da njegovu budućnost učinimo lepšom i lakšom. 
Poklonite svom mališanu najvrednije – osiguranu budućnost. To je poklon koji će rasti zajedno s detetom. Osiguranje Favorit omogućiće vašem detetu najbolje obrazovanje, podršku kada odluči da se osamostali ili donese odluku o zasnivanju svoje porodice.

Favorit – osiguranje dece

 

  • Osiguranje koje omogućava sigurnu budućnost vašeg deteta
  • Obezbeđenje sredstava za školovanje, osamostaljenje, venčanje, stvaranje porodice
  • Osiguranje u slučaju nastupanja određenih vrsta povreda ili neophodnog bolničkog lečenja kao posledice povreda
  • Isplata osigurane sume sa pripadajućom dobiti
Polisa se može ugovoriti na minimalno 5, a maksimalno 30 godina
Dostupnost osiguranja za svega 25 evra mesečno

Životno osiguranje jedan je od najatraktivnijih oblika ulaganja u svetu. Znamo da su rizik i neizvesnost sastavni deo života, zato je potrebno zaštiti sebe i svoju porodicu. Polisa životnog osiguranja istovremeno omogućava štednju i ulaganje u budućnost. Premiju je moguće uplatiti odjednom ili podeliti na manje mesečne, kvartalne, polugodišnje ili godišnje iznose. Nakon isteka osiguranja, uloženo dobijate nazad uvećano za pripisanu dobit.

  • Zaštita porodice u slučaju najgorih događaja
  • Štednja za treće životno doba

Izgradite stavove, oni su najvažniji izbor jer utiču na sve što radimo. Istraživanja su pokazala da je stav važniji od inteligencije, obrazovanja, talenta i sreće. Više od 85 posto uspeha postižemo zbog stava, a manje od 15 posto zbog sposobnosti. Umesto da prihvatate nametnute standarde, stvorite svoj sistem vrednosti u skladu s onim što smatrate ispravnim. Imajte na umu da i onda kad ne možete uticati na događaje u životu, možete uticati na to kako ćete na njih reagovati, zato:

  • cenite ono što imate i budite zahvalni zbog toga
  • usvojite pozitivan pogled na život
  • uspeh se ne meri novcem i brojkama
  • hronična patnja je lični izbor
  • dobre navike su ključ životnog uspeha
  • uz snažnu motivaciju prepreke nisu nepremostive
  • uzalud je nadati se uspehu bez rada
  • što više dajete, više ćete i dobiti
  • činite dobro kad god možete i dobro će vam se dobrim vratiti
  • šta god činili, nećete biti sretni ako niste iskreni

Najvažnije je biti realan u sopstvenim očekivanjima. U sprovođenju novih navika i postavljenih ciljeva potrebno je vreme prilagođavanja, koje neće naglo poremetiti našu svakodnevicu.

  • svakodnevno jedite što raznovrsniju hranu. Umesto jednog ili dva veća obroka, hranu podelite na od tri do pet manjih obroka na dan.
  • odnos prisutnih ugljenih hidrata, masti i proteina unutar pretpostavljenog energetskog unosa trebalo bi biti: 55 do 60% ugljenih hidrata, do 30% masti i 10 do 15% proteina.
  • pijte dosta tečnosti – najmanje 8 čaša od 2 dcl tokom dana.
  • povećajte unos sezonskog voća i povrća.
  • izbegavajte alkohol i zašećerene napitke.
  • za večeru unosite što manje namirnica najkasnije 3 sata pre spavanja.
  • oduzmemo li “samo” 200 kalorija na dan iz našeg jelovnika, nezavisno od toga od kog ih obroka “ukrademo”, godišnje možemo izgubiti od 7 do 9 kg. To je vrlo jednostavan način održavanja telesne težine bez psihičkih napora, ali jedino delotvorno na duže vreme.
  • nikako ne pokušavajte smanjiti težinu “preko noći” i ne mislite da vam je neko može trajno ukloniti bilo kakvim sredstvima (suplementima) ili estetskim zahvatima.
  • dopustite sebi da u bilo kom trenutku odustanete od zadatog cilja. Ponekad se ne možete pridržavati zadatih smernica. Uvek imajte na umu da se samo upornošću i strpljenjem mogu postići trajni rezultati. Nije važno koliko puta padnemo, nego koliko puta ustanemo i nastavimo dalje.
  • redovna fizička aktivnost (30 min na dan) koja vam popravlja raspoloženje i predstavlja odmor od užurbane svakodnevnice.

Jedan od problema koji se javlja kod modernih ljudi je taj da mnogo čitaju o sopstvenom razvoju i zdravlju, ali da zaglave u toj fazi čitanja. Dva sledeća koraka bi trebalo da vam pomognu da efikasnije iskoristite vreme: 
Korak 1: Počnite da radite. Nakon što ste pročitali nekoliko članaka i informisali se o tome šta treba da radite, učinite korak prema tome.
Korak 2:Čitajte manje. Čitanje daje više znanja, ali u određenoj tački postaje izgovor za odlaganje.